Брендування субрегіону: Дунайський регіон отримає свій бренд!

16 листопада в рамках Програми з розвитку туризму і курортів Одеської області пройшла робоча зустріч з брендування субрегіонів. Завдяки професіоналам у сфері маркетингу, а саме Тетяні Ждановой і її команді, пройшов справжній “мозковий штурм” і ефективна робота команд субрегіонів!

Брендування – це не просто логотип, а ціла стратегія розвитку та просування. Це відповідальний крок вперед, крок для популяризації нашого краю і залучення туристів! Сьогодні стратегічним плануванням і маркетингом міст та дистинацій починають займатися райони, територіальні громади та окремі зони відпочинку.

Робоча зустріч пройшла у форматі групової роботи, де представники Дунайського регіону обговорювали особливості та туристичний потенціал Придунав’я, виділяючи найголовніше. Дунайський субрегіон – це з’єднання історії, культури, етносу, традицій і кухні, це унікальна територія з’єднання кордонів і зіткнення різних світів. Так, ми виділили основну соціальну групу – челленджерів, туристів, в пошуках активного і насиченого відпочинку. Туристичний продукт – різноманітність, а місія – з’єднувати світи.

Підсумком роботи стало написання технічного завдання для розробки брендів регіонів. Кілька годин ефективної роботи, нових знань, нових поглядів стали основою для подальшої активної роботи по просуванню субрегіонів. Далі створення маршрутів, розробка стратегій для просування і багато іншого.

Опубліковано